გეგმა


გაკვეთილის გეგმის შაბლონი

მასწავლებლის სახელი. გვარი.  პირადი  ნომერი:ლიანა კაკაბაძე55001001755
საგანი მათემატიკა
სწავლების  საფეხური. კლასი..2
მოსწავლეთა რაოდენობა:19
გაკვეთილის თემა :ვადარებთ ფიგურების ზომები

გაკვეთილის მიზანი:
N
აქტივობის აღწერა

გამოყენებული მეთოდი მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა. რეფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)

1

კლასის მოწესრიგება მისალმება სიის ამოკითხვა.

მთელი კლასი


2
გაკვეთილის თემის, მიზნისა და შეფასების რუბრიკების გაცნობა.
მინი ლექცია
მთელი კლასი


3
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
მოსწაბლეები შეძლებენ ფიგურათა გაზომვას და შედარებას



4
მიზნები და შედეგები
ახალი ცოდნის სიღრმისეული გააზრება ,განმტკიცება.
მოსწ. შეუძლია ფიგურათა ზომების დადგენა და შედარება.
   მოსწ. ურთიერთშეთავსებით ადარებს ფიგურათა წრფივ ზომებს და გამოხატავს შედარების შედეგს შესაბამისი ტერმინებით.(გრძელი, მოკლე,ტოლი)
ახდენს ფიგურათა ტოლობის  დემონსტრირებას მათი ურთიერთშეთავსებით.
პოულობს რეალური ობიექტის (მაგ. საკლასო ოთახის ) წრფივ ზომას. არა სტაჰდარტული ზომების (მაგ. ნაბიგი) გამოყენებით.



5
წინარე ცოდნა
მოსწავლეები ცნობენ გეომეტრიულ ფიგურებს და შეუძლიათ შედარება,დახარისხება.



6
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი შეფასების საგანი,პროცედურები


































































































შეფასება (განმავითარებელი)




საკლასო მენეჯმენტი. საგანმანათლებლო რესურსები.






ფაზა წინასწარ
მოსწავლკეებს გავაცნობ გაკვეთილის თემას და მიზანს.მოვახდენ წინარე ცოდნის გააქტიურებას.,,გონებრივი იერიშით.მოსწავლეები გაიხსენებენსაზომ ერტეულებს,საგანტა შედარების სამ მახასიათებელს.ყურადღება გამახვილდება საგანთა ზომაზე.
ფაზა განმავლობასი.
აქტივობა1
კითხვების დასმა/
აქტივობა 2

სახელმძღვანელოში მუშაობა.რათა თითონ შეძლონ გაზომვის პროცესის გააზრება არა სტანდარტული ზომების გამოყენებით(ნაბიჯი,ციდა,გოჯი,მტკაველი)
1ჯგუფი.ამოცანა 1,2  გამოვიყენოთ სიგრძის საზომ ერთეულად უჯრის ერთერთი გვერდი და გავიგოთ რომელია გრძელი,მოკლე.ტოლი.
2ჯგუფი.ამოცანა 3
კითხულობენ და იგებენ რომ ნაბიჯი გამოიყენება საზომ ერთეულად.არკვევენ ამოცანაში მოცემული ოთახის ზომებს.
3ჯგუფი ამოცანა 4
კიტხულობენ ამოცანის პირობას და მსჯელობენ და იგებენ კიდევ ერთ საზომ  ერთეულს მტკაველს.
4ჯგუფი
ჯგუფმა უნდა გაზომოს მოცემული საგნები მასწ.ინსტრუქციის მიხედვით.საზომ ერთეულად უნდა გამოიყენონ,,მოხრილი ცერა თითი ფრჩხილის ბოლომდე“და ,,გაშლილი ცერა თითი საჩვენებელ;ი თითის ბოლომდე“სწორედ ეს დავალება დაეხმარება ბავშვებს გაიგონ როგორი საზომი ერთეულია გოჯი და ციდი.ამსაზომი ერთეულიის განმარტება ვერ შეძლეს თავიდან)
    მოსწ.მუშაობის შედეგად ხვდებიან რომ გაზომვის შედეგად ვღებულობთ რიცხვს,ზომას რომელიც მიღებულია შესაბამისი საზომი ერთეულით.მოსწ.დახმარებით კიდევ ერთხელ განვმარტავთ არასტანდარტულ საზომ ერთეულებს.
რატომ მივიღეთ სხვადახვა ზომები
პატარა საგნების სიგრძის გასაზომად რომელ საზომ ერთეულს გამოიყენებთ?
შედარებით უფრო დიდი საგნის სიგრძის გასაზომად რომელ საზომ ერთეულს გამოიყენებთ?
მაჩვენეთ:მტკაველი,გოჯი,ციდა.რა არის ნაბიჯი?
ნაბიჯი არის ზუსტი საზომი ერთეული?რატომ?

1შემდგომ
პირველი ჯგუფი
ა)შეადარეთ ფანქრები ერთმანეთს(საზომი ერთეული თითონ შარჩიეთ)
ბ)შეუსაბამოთ ეთმანეთს საზომი ერთეული შესაბამის ნახატს.
მეორე ჯგუფი
გამოიყენეთ საზომი ერტეული და გაზომეტ თქვენი სახელმძღვანელოები.
 მესამე ჯგუფი

მოცემული 3 წერტილი შეაერთეთ ერთმანეთთან.
რამდენი მონაკვეტი დაჭირდათ?
თითოეული მონაკვეთი გაზომეთ და შეადარეთ.
4 გგუფი.
გაზომეთ საკლასო ოტახის სიგრძე. გაზომვის შედეგები შეიტანეთ ცხრილში და შეადარეთ].
რა გავიგე/?

რა გავიგე?
რა დამეხმარა?
რა დამჩირდა?
რატომ ვისწავლე?
როდის გამოვიყენებ/?
იყო თუ არა საინტერესო?

დაფა,ცარცი,ფორმატი,ფორმატი,ფლომასტერი, ფერადი ფანქრები, ფურცლები, სახელმძღვანელო და რვეული.





























მუშაობა ჯგუფებში















































კითხვა პასუხი
















სახელმძღვანელო




Comments

Popular posts from this blog